حمایت رئیس سازمان غذا و دارو از ارتقای جایگاه فارس در زمینه تولید دارو

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، نسبت به ارتقای جایگاه فارس در زمینه تولید دارو در کشور، ابراز امیدواری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا شانه ساز معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در سفر به شیراز و در بازدید از طرح ساخت کارخانه تولید دارو در شیراز با اشاره به توانمندی استان فارس در زمینه تولید دارو، اظهار کرد: با توجه به توان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه شیراز و دانشکده داروسازی شیراز انتظار می‌رود در صنایع داروسازی شاهد پیشرفت استان فارس باشیم.

او، با ابراز خوشحالی از روند پیشرفت ساخت این کارخانه تولید دارو، گفت: خوشحالیم این کارخانه با خطوط متنوع و جدید در حال ساخت است و امیدواریم با رفع چالش ها، هرچه زودتر به مرحله تولید برسد.

شانه ساز همچنین اظهار امیدواری کرد استان فارس به جرگه استان‌های قطب کشور در زمینه تولید دارو برسد و آمادگی سازمان غذا و دارو را در این زمینه اعلام کرد.

او با اشاره به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک دانشگاه پیشرو در زمینه‌های مختلف، افزود: بر همین اساس در زمینه دارو و آزمایشگاه کنترل دارو به این دانشگاه تفویض اختیار داده می‌شود تا بتوانیم شاهد تسریع در پیشبرد هر چه بهتر امور و رفع چالش‌ها باشیم.

رئیس سازمان غذا و دارو فضای فیزیکی موجود در این کارخانه را مورد رضایت خواند و افزود: با افق دید مسئولان کارخانه به امر صادرات لازم است با کمک مشاوران خارجی، این امر پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار