استاندار خراسان رضوی گفت: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک حرکت اعتقادی اقتصادی است و هر مدل موفقی باید استمرار داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت مشهد و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در مشهد به خوبی آغاز شده است، گفت: حضور ۳۰ معین اقتصاد مقاومتی در مشهد که مسئولیتی را به منظور توسعه پایدار این شهرستان پذیرفته‌اند فرصت بسیار خوبی است.
 
او افزود: بسیار امیدوار هستیم که فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان مشهد در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بهبود پیدا کند و این شهرستان هم جزو شهرستان‌های موفق استان در این مسیر اقتصادی محسوب شود.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به دفاتر تسهیلگری سطح کشور، ادامه داد: در اولین بازدیدی که از حاشیه شهر مشهد داشتیم یک دفتر تسهیلگری وجود داشت، اما امروز این رقم به تعداد ۳۸ دفتر در حاشیه شهر افزایش پیدا کرده است.
 
رزم‌حسینی بیان کرد: از ظرفیت کمیته امداد به خوبی می‌توان در مسیر پیشبرد کار معین‌ها و حمایت از مشاغل خرد استفاده کرد.
 
او مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را یک حرکت اعتقادی اقتصادی دانست و تصریح کرد: هر معینی که اعتقادی در این مسیر حرکت کند زمینه‌های موفقیت اقتصادی و فرهنگی هم برای او فراهم خواهد شد.
 
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: هر مدل موفقی اگر استمرار پیدا نکند محکوم به شکست است. اقدام خوب باید با اعتقادات گره بخورد، در این صورت است که توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.
 
رزم‌حسینی خطاب به فرماندار مشهد اظهار کرد: از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی استفاده کنید.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.