معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت:کانون پرورش فکری آذربایجان غربی موفق به کسب عناوین برتر مهرواره «بهار در خانه» شد.

زهرا آبسوران معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: با اعلام آرای انجمن عکاسان نوجوان کانون دو عنوان برتر در بخش عکس مهرواره «بهار در خانه» به اعضای کانون آذربایجان‌غربی تعلق یافت.

آبسوران افزود: سارا فارغ بال در گروه کودکان و فاطمه صدقی از گروه نوجوانان که هر دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز نقده می‌باشند، عنوان برتر این مهرواره را کسب کردند.

 معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اظهار اینکه فراخوان مهرواره نوروزی «بهار در خانه» هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، اواخر اسفند سال گذشته منتشر شده بود؛ گفت: فراخوان مهرواره نوروزی «بهار در خانه» در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، بود که تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و ویژه کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال بود.

این مسئول اظهار کرد: در بخش عکاسی، ۶۳۰ اثر در دو گروه سنی ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال توسط دبیرخانه این مهرواره دریافت شد و به صورت جداگانه، در دو مرحله مورد بررسی قرار گرفت و آثار برتر ۵۰ عکاس به نمایشگاه راه پیدا کرد.

آبسوران گفت: با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه فرهنگی تجلیل می‌شود. همچنین آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir قابل مشاهده می‌باشد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.