بازداشت انتشار دهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری عامل انتشار دهنده کلیپ غیرواقعی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به دستگیری انتشار دهنده کلیپ جعلی سقوط بالگرد در مرودشت، در این باره اظهار کرد: در پی انتشار کلیپ جعلی سقوط بالگرد در اتوبان شیراز به سمت اصفهان در حوزه استحفاظی شهرستان مرودشت در فضای مجازی در هفته‌های گذشته و بازتاب گسترده آن در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل انتشار کلیپ جعلی را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ زراعتیان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلیپ منتشر شده مربوط به آتش سوزی کاه و کلش در زمین‌های کشاورزی اطراف اتوبان بوده و بوسیله کشاورزان جهت آماده سازی زمین برای کشت جدید صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید 


رئیس پلیس مرودشت با بیان اینکه متهم، راننده خودرو سنگین است و انگیزه خود را از این اقدام، سرگرمی و ناآگاهی عنوان کرد، گفت: او برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ زراعتیان به شهروندان هشدار داد: از انتشار هرگونه فیلم، عکس و مطالبی که صحت و سقم آن مشخص نیست و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود، جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار