مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان زنجان طی ۳ ماهه نخست امسال با کاهش ۱۴ درصدی به هزار و ۹۱۹ حادثه رسیده است

حوادث آب در استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع مربوطه به ترتیب در بخش‌های انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال روی داده است.

او افزود: در سه ماهه نخست سال جاری از لحاظ بیشترین حوادث رخ داده در شهر‌های استان زنجان به ترتیب شهر‌های زنجان، خرمدره و ابهر بیشترین تعداد حوادث را به خود اختصاص داده اند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطر نشان کرد: حوادث به وقوع پیوسته آب در شهر زنجان نیز طی سه ماه نخست ۹۹ به تعداد ۹۵۰ مورد به وقوع پیوسته است که بیشترین تعداد این حوادث در خرداد ماه رخ داده اند.

جزء قاسمی تعداد حوادث فاضلاب شهر‌های استان زنجان در این مدت را نیز ۹۲ مورد اعلام کرده و افزود: از نظر زمان رسیدگی به رفع حوادث نیز با توجه به اقدامات انجام شده، زمان به مراتب کمتری برای رفع حوادث صرف می‌شود.

این مسئول با اشاره به ۶۷ مورد خسارت وارده به تاسیسات آب و فاضلاب استان زنجان گفت: نهاد‌های خدمات رسان، پیمانکاران و مشترکین شرکت بیشترین تعداد این خسارت‌ها را وارد آورده اند.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.