مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: عملیات ثبت نام ۸۱ درصد دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی استان در سامانه سناد انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در نشست ستاد ثبت نام مدارس استان، تکریم اولیا را رسالت اصلی ستاد ثبت نام مدارس دانست و گفت: برای حفظ امنیت جسمی و روانی دانش آموزان به ویژه کودکان دوره ابتدایی بهترین مدرسه نزدیک‌ترین مدرسه به خانه است.

او بر کنترل دقیق اطلاعات دانش آموز در سامانه سناد و درج صحیح اطلاعات دانش آموزان تأکید کرد و افزود: سامانه سناد منبع تغذیه تمامی اطلاعات سیستمی بوده و باید مدیران نظارت بیشتری به این امر داشته باشند و نسبت به تشکیل شورای ثبت نام مدرسه و اطلاع رسانی‌های دقیق به اولیا از طرق مختلف اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ثبت درخواست ۷۶ درصد دانش آموزان استان در سامانه فروش کتب درسی عنوان کرد: بر طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده بود، دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی تا ۲۰ مرداد مجاز به ثبت درخواست برای کتب درسی هستند.

او با بیان اینکه سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی در راستای بهبود عملکرد و افزایش نظارت بر روند توزیع کتب درسی راه اندازی شده است، اظهارکرد: از جمله دیگر اهداف این امر، تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی است؛ که مدیران مدارس، دانش آموزان و اولیای آن‌ها می‌توانند به دو روش فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش کتب خود اقدام کرده و هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.