رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری یک سارق خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود مالمیر اظهار کرد: شب ۲۴ تیرماه عوامل گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در یکی از بلوار‌های اصلی این منطقه در حال گشت زنی بودند که به دستگاه خودروی مزدا ۳ سفیدرنگ مشکوک می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه و با استعلامی که از سامانه می‌گیرند متوجه می‌شوند که این خودرو دو شب پیش از محله مهرآباد به سرقت رفته است، اظهار داشت: راننده خودرو که در حال زاغ زدن خودرو‌های پارک شده بود، به محض مشاهده ماموران، سوار خودروی مزدا ۳ شده و قصد فرار را داشت، که عوامل گشت کلانتری ۱۵۰ تهرانسر، بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران دستور ایست و توقف خودرو را اعلام می‌کنند که سارق بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به مسیر خود ادامه و عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر با بیان اینکه ماموران کلانتری پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند سارق را که در یکی از چهارراه‌ها پشت چراغ قرمز مانده بود، دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از داخل خود ۵ دستگاه ضبط و باند کشف و متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

وی افزود: متهم درکلانتری به ۱۰ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشت اموال سرقتی را به صورت اینترنتی در فضای مجازی با قیمت کمتری فروخته است.

سرهنگ مالمیر عنوان کرد: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سارق خودرو‌های جنوب تهران دستگیر شد

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در پیشوا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار