کریمی گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، خود مراقبتی همکاران در پیشگیری از ابتلا به کرونا ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فاطمه کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان در نشست درون بخشی هماهنگی اقدامات پیشگیری و کنترل کرونا ویروس گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا ، خود مراقبتی همکاران در پیشگیری از ابتلا به کرونا ضرورت داشته و می‌بایست همکاران گرامی ، ضمن رعایت اصول خود مراقبتی ، تمام توان خود را جهت آموزش و آگاه سازی عمومی در پیشگیری از بیماری کرونا به کار بگیرند.

او اظهار کرد: با آگاهی بخشی به عموم مردم به ویژه گروه‌های پرخطر در خصوص رعایت اصول پیشگیری از کرونا ، می‌توانیم زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم و این امر مستلزم احساس مسئولیت در رده‌های مختلف مجموعه‌ی بهداشت و درمان و البته همراهی عمومی است.

کریمی ادامه داد: مراقبت گروه‌های آسیب پذیر به ویژه مادران باردار ، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و غیره باید در اولویت قرار گرفته و پیگیری‌های مستمر و مداوم همراه با ثبت مستندات لازم انجام شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان بیان کرد: اطلاعات ثبت شده در سامانه نظام سندرمیک و پورتال بیماری‌ها برای افراد مشکوک یا مثبت بیماری کرونا ، می‌بایست دقیق و کامل باشد که به منظور بهره برداری و برنامه ریزی آتی استفاده شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.