بازیکن سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان درباره شرایط ملی پوشان این رشته ورزشی توضیحاتی را مطرح کرد.

مهران عسکری بازیکن سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر اخیرش به ایران عنوان کرد: این روز‌ها درگیر کار‌های شخصی و شرکت تازه تاسیس خود هستم و به همین دلیل به ایران سفر کرده ام.

عسکری: تیم ملی بانوان قدرت حضور در المپیک را دارد/ همسرم به توکیو می‌رسد

آسیب تعویق المپیک رفته رفته روی بازیکنان نمایان می‌شود

او درباره به تعویق افتادن مسابقات الم‍پیک ۲۰۲۰ بیان کرد: تعویق المپیک قطعا مثل یه مسیر و دور برگردان اشتباه در یک اتوبان بود که  رفته فته در آینده آسیب‌هایی که به تمام ورزشکاران  ممکن است وارد کند را نشان خواهد داد، اما درباره شرایط تیم ملی کشورمان دورادور با فریبرز عسگری و بازیکنان صحبت می‌کنم. آن‌ها با توجه به این شرایط، بسیار حرفه‌ای در تلاش هستند تا از مسیر اصلی خود منحرف نشوند.

تیم ملی بانوان قدرت حضور در المپیک را دارد

ملی پوش سابق تکواندو درباره احتمال کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان بیان کرد: در بخش بانوان به قدری  قدرت داریم که خیلی به شرایط رنکینگ فکر نکنیم و من با تمام وجود امیدوارم که بانوان سهمیه المپیک را تصاحب کنند.

همسرم به المپیک توکیو می‌رسد

عسکری درباره آسیب دیدگی تکواندوکار مشهور ترکیه‌ای "نور تاتار" که همسر او نیز هست، اظهار کرد:  آسیب دیدگی نور جدی نیست. مصدومیت او از دسته آسیب‌های رایج است و با توجه به فاصله زمانی که تا مسابقات المپیک داریم، انشاالله با قدرت به مسابقات بر می‌گردد.

شرایط گذشته تکواندو را با الان نباید مقایسه کرد

بازیکن سابق تیم ملی تکواندو درباره انتقاداتی که از تعداد سهمیه‌های تکواندو در المپیک ۲۰۲۰ به تیم ملی وارد است، بیان کرد: در المپیک سیدنی و باقی المپیک‌ها رنکینگ به صورت سیستمی نبود  و  کسب سهمیه در  ۳ یا ۴  مسابقه خلاصه می‌شد، اما این روز‌ها تکواندوکاران فقط در سال ۲۰۱۹،  در چهار یا پنج مسابقه اصلی مثل گرند پریکس جهانی و قاره ای‌ها شرکت کرده اند و همه این‌ها روی   آسیب دیدگی و خستگی آنها موثر است.

عسکری: تیم ملی بانوان قدرت حضور در المپیک را دارد/ همسرم به توکیو می‌رسد

عسگری از هیچ تلاشی برای تیم ملی فروگذار نکرده است

او افزود: سجاد مردانی با کمترین فاصله امتیازی با توجه به رنکینگ نتوانست به سهمیه دومین حضورش در المپیک برسد. این انتقاداتی که به تیم ملی وارد می شود همیشه بوده و خواهد بود. من نه تنها برای عسگری آرزوی موفقیت می کنم، بلکه برای تمام مربیان و پیشکسوتان قبل از فریبرز عسگری و بعد از او هم این موفقیت را خدا خواستارم، اما به این امر باور دارم که فریبرز عسگری و کادر فنی تیم ملی با تمام کم و کاستی‌هایی که در این راه مواجه هستند، از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم ملی دریغ نمی کنند و قطعا بازیکنان هم کادر فنی را در این راه همراهی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار