همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) کلنگ ساخت مرکز جامع سلامت در روستای حسین‌آباد دلگان امروز /به زمین زده‌شد.

فرماندار دلگان در مراسم کلنگ زنی این مرکز در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: عملیات ساخت مرکز جامع سلامت به یمن این روز خجسته آغاز شد و امیدواریم در مدت تعیین شده تکمیل و راه اندازی شود.

مجتبی شجاعی افزود این مرکز جامع سلامت در زمینی به گستره ۴۴۴ مترمربع و با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های فرماندار دلگان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر این مرکز به عنوان یکی از مطالبات مردم منطقه به اجرا در آمد.

ابراهیم فروزنده با بیان اینکه مرکز جامع سلامت روستای حسین‌آباد پنجمین مرکز سلامت در بخش جلگه چاه‌هاشم شهرستان دلگان است، افزود: ۴ مرکز سلامت دیگر در سال‌های گذشته در بخش جلگه چاه‌هاشم فعال شده است که با ساخت این مرکز تا حدود زیادی از مشکلات مردم این بخش در زمینه خدمات سلامت کاسته می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان دلگان گفت: با ساخت این مرکز جامع سلامت سه هزار خانوار ساکن ۱۲ روستا از نعمت خدمات سلامت بهره‌مند خواهند شد.

او ادامه داد: در همین راستا بزودی پس از انتخاب پیمانکار از طریق فرآیند مناقصه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، عملیات ساخت سه پایگاه اورژانس، سه خانه بهداشت و مجتمع مسکونی ۶ واحدی پزشکان متخصص و چند طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار