سرپرست فرمانداری سیرجان از تشکیل تیم ویژه بازرسی برای نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در سطح سیرجان خبر داد و گفت: در صورت وجود تخلف با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاءالدینی، سرپرست فرمانداری سیرجان در حاشیه بازدید از اصناف و بانک‌های شهرستان سیرجان گفت: به منظور رصد و پایش نحوه اجرای مصوبات ستاد کرونا و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها و اصناف، تیم ویژه بازرسی متشکل از نماینده فرمانداری، نیروی انتظامی، اداره صمت، دادستان و مرکز بهداشت تشکیل شده است که در صورت وجود تخلف و نادیده گرفتن تذکرات، در کوتاه ترین زمان ممکن با قوه قهریه با متخلفان برخورد خواهد شد.

محسن نیک ورز، دادستان شهرستان سیرجان نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و بانک‌ها تاکید کرد و گفت: در ابتدا به واحد‌های صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده باشند، تذکر داده خواهد شد و در صورتی که رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در حد تهدید بهداشت عمومی باشد، این واحد صنفی مختلف اعمال قانون و پلمب می‌شود.

محمد موقری پور، معاون دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان نیز از پلمب ۸ واحد صنفی خبر داد و گفت: از ابتدای هفته جاری تاکنون، هشت مورد پلمب بر حسب دستور مقام قضایی، ۳۶ مورد اخطار کتبی و ۳۷۰ مورد تذکر شفاهی انجام و صادر شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار