سیدمحمد موسوی زاده گفت: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان سمنان بر اساس بررسی‌ها از میانگین کشوری کمتر و حدود ۶ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی زاده مدیرعامل توزیع برق استان سمنان گفت: کاهش تلفات انرژی برق در شبکه توزیع استان سمنان به عنوان یکی از دستاورد‌های دولت در تامین و توزیع برق پایدار است.

او بیان کرد: هدفگذاری مسئولان شرکت توزیع برق استان سمنان دستیابی به کمترین میزان تلفات شبکه‌های برق استان با تحول مهندسی و حرکت جهادی است.

موسوی زاده با بیان اینکه تقلیل در هدر رفت انرژی در شبکه‌های توزیع برق به بهره‌وری بیشتر سامانه‌ها منجر می‌شود تصریح کرد: تحقق این مساله در استان و دستیابی به اهداف نیازمند توجه بیشتر مسئولان کشوری و تخصیص اعتبارات است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان کاهش تلفات برق را هم راستا با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و ادامه داد: مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان استان مقدمه تحقق این اقدام ارزشمند است.

او به اقدامات موثر در زمینه توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق اشاره و گفت: مقابله مستمر با استفاده غیرمجاز برق و تلاش نیروی انسانی این شرکت در سرتاسر استان سمنان منجر به دستیابی این امر شده است.

براساس آمارها، تلفات انرژی در بخش توزیع برای نخستین بار در تاریخ صنعت برق ایران، سال ۹۸ تک رقمی شد و به عدد ۹.۷۶ درصد رسید، در حالی که در استان سمنان این امر حدود ۳.۷۶ درصد کمتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار