مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان:

آموزشگاه‌داران فنی و حرفه‌ای جزو اقشار مظلوم جامعه هستند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: آموزشگاه‌داران ما جزو اقشار مظلوم جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان گفت: آموزشگاه‌داران ما جزو اقشار مظلوم جامعه هستند.

محمدرضا آذرخش  اظهار کرد: به‌دنبال شیوع کرونا با کمک آموزشگاه‌های آزاد و مرکز خواهران حدود ۷۰۰ هزار ماسک تولید کردیم.

او ادامه داد: همچنین مرکز ۲۲ بهمن را به یک شخص واگذار کردیم که طی توافق سه‌جانبه (استانداری، علوم پزشکی و صمت) ماسک استان را تامین می‌کند.

آذرخش افزود: یکی از بهترین دستگاه‌های تولید ماسک را به استان آورده و با روش کاملاً استریلیزه ماسک تولید می‌کند و حدود ۲۴ نفر را مشغول به‌کار کرده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان یادآور شد: در تولید ماسک، لرستانی‌های مقیم تهران با اهدای پارچه به ما کمک کردند و جا دارد از همه کسانی که در این امر نیک ما را یاری دادند، تشکر کنم.

او با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های آزاد ما به سبب شیوع کرونا حدود شش ماه حتی یک ریال درآمد نداشته‌اند، تصریح کرد: آموزشگاه‌داران فنی و حرفه‌ای جزو اقشار مظلوم جامعه هستند و مشکلات زیادی دارند که متاسفانه کرونا هم لطمات زیادی به آنان وارد کرده است.

آذرخش در خصوص میزان خسارات کرونا به این آموزشگاه‌ها گفت:، چون بیشتر آموزشگاه‌های استان بیمه‌شده ندارند، میزان دقیق خسارت مشخص نیست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان با بیان اینکه قبول داریم مبلغ برخی از شهریه‌ها زیاد است، تاکید کرد: این مبالغ مصوب هستند و دست خود آموزشگاه‌ها نیست و در آینده نزدیک کاملاً به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار