رییس کل دادگستری زنجان گفت:حرفه آموزی و ایجاد اشتغال زندانیان یکی از وظایف بنیاد تعاون زندانیان می‌باشد.

حجت الاسلام نیارکی رییس دادگستریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری زنجان در جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در این بنیاد گفت: ایجاد اشتغال و حرفه آموزی، کار اقتصادی و کمک به زندانیان با جدیت انجام شود چرا که در سایه اشتغال از بروز بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری خواهد شد.

او افزود: یکی از دلایلی که منجر به بزه می شود عدم اشتغال افراد می‌باشد چرا که در بعضی محیط‌ها زمینه ارتکاب جرم فراهم می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به تقویت بنیاد تعاون در همه زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: اگر بنیاد تعاون قوی باشد، این امر برای زندانیان نیز مثمر ثمر خواهد بود چرا که با حرفه آموزی در زندان بعد از دوران محکومیت، هم به خانواده خود و هم به اقتصاد کشور کمک زیادی خواهند کرد.

رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: همکاری دستگاه قضایی و بنیاد تعاون با پیشنهاد برنامه‌ها و اهداف کار محقق خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی تصریح کرد: هزینه‌های مصرفی بنیاد باید کاهش پیدا کند، از نیرو‌های کار ارزان قیمت استفاده شود، نظارت و بررسی برنامه‌ها و اقدامات توسط بنیاد تعاون انجام شود. چرا که ارتقاء بهره وری با انجام نظارت‌ها، کنترل‌ها و حرکت بر اساس قواعد و ضوابط در رسیدن به اهداف مقدس موثر خواهد بود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.