هواشناسی بوشهر از تداوم وزش باد گرم و مرطوب جنوبی تا اوایل هفته آینده خبرداد و اعلام کرد امروز سرعت باد بر روی دریا افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد وزش جریان‌های گرم و مرطوب جنوبی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و انتظار است امروز تا حدودی بر سرعت این جریان‌ها بر روی دریا و سواحل استان افزوده شود که در پی آن ارتفاع موج دریا نیز افزایش می‌یابد.

به پیش‌بینی هواشناسی بوشهر، جمعه و شنبه با افزایش پوشش ابر در مناطق شرقی استان احتمال رخداد موقت ناپایداری‌های جوی دور در برخی ساعات وجود دارد.

آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی افزایش ابر و وزش باد و در برخی مناطق مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


جهت وزش باد نیز متغیر، بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج هم ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است که امروز در سواحل مرکزی و جنوبی به ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و گاهی ۱۵۰ سانتیمتر می‌رسد.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۲۲، و جزر دوم ساعت ۱۷:۴۹ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.