علیرضا آشناگر گفت: حمایت و تقویت تولید همراه با اجرای صحیح قوانین در دستور کار مدیران استان سمنان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه بررسی مشکلات برخی واحد‌های تولیدی سمنان با اشاره به اینکه جرائم مالیاتی و بدهی بانکی چالش جدی برخی واحد‌های تولیدی است گفت: برای تقسیط بدهی و بخشودگی جرائم امور مالیاتی و تأمین اجتماعی این واحد‌ها اقدامات لازم انجام شود.

او بابیان اینکه همکاری صاحبان واحد‌های تولیدی و همچنین نگاه مثبت مدیران امور مالیاتی و تأمین اجتماعی برای تحقق این امر ضروری است تأکید کرد: بانک‌های عامل در محدوده قانونی و دستورالعمل‌های موجود از تولیدکنندگان حمایت کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی فعلی باید موانع موجود در مسیر تولید را رفع کنیم افزود: حمایت و تقویت تولید همراه با اجرای صحیح قوانین، در دستور کار مدیران استان است.

آشناگر بابیان اینکه در این جلسه مشکلات یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم مصرفی پزشکی در استان سمنان موردبررسی قرار گرفت گفت: انتقال مباحث مالی و بانکی به سیستم بانکی استان در دستور کار مدیران این شرکت قرار گیرد.

او بیان کرد: با تغییر بانک عامل، اقدامات مورد نیاز در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید به این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.