سرپرست سازمان صمت استان سمنان گفت: با هدف رفع موانع رونق تولید ۴۵۶ واحد تولیدی استان توانستند تسهیلات رونق تولید و رفع موانع را دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه ۴۵۶ واحد تولیدی استان توانستند تسهیلات رونق تولید و رفع موانع را دریافت کنند، در دویست و بیست و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است.

او افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، ۲۷۵ واحد به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال مرتبط با رونق تولید و ۱۸۱ واحد به ارزش سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنانبیان کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۷۲۵ واحد تولیدی در بخش‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل سراسر استان معرفی شدند که از این تعداد، ۳۲۲ پرونده در راستای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی هستند.

علی تشنه دل اذعان داشت: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان سمنان بیش از ۱۰۶۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی‌شده که در راستای رفع موانع موجود دو هزار و ۲۶۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است همچنین از این تعداد مصوبه، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی شده‌اند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار