صبری پور گفت: تسریع در پروژه ساختمان اسکله صیادی خور بوخضیر در شهرستان شادگان الزامی است.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از عملیات احداث ساختمان اسکله صیادی خور بوخضیر در این شهرستان گفت: تسریع در روند احداث ساختمان این اسکله الزامی است.

او با بیان اینکه این پروژه احداث اسکله صیادی تاکنون ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی نشان می‌دهد، افزود: این پروژه شامل؛ انبار ادوات صید و صیادی، پمپ بنزین، اسکله صیادی و پهلوگیری شناور‌های صیادی روی عرشه اسکله شناور جهت تخلیه و بارگیری صید و صیادی است.

صبری پور افتتاح و بهره برداری از اسکله خور بوخضیر را عامل رفع بسیاری از مشکلات صیادان این شهرستان دانست و اظهار داشت: تامین اعتبار ساختمان سازی این اسکله صیادی با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد ریال و همچنین ۲۶ میلیارد ریال جهت ساخت اسکله شناور صیادی از محل اعتبارات ملی صورت گرفته است.

این مقام مسئول به فعالیت ۶۰۰ صیاد در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه منبع درآمد بسیاری از اهالی منطقه از راه ماهیگیری تامین می‌شود ساخت این اسکله با هدف سهولت و ساماندهی در امر صیادان و همچنین با هدف اشتغالزایی در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار