اراضی اشغالی امروز جمعه بار دیگر شاهد تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود و معترضان خواستار استعفای او شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، هزاران نفر امروز جمعه بار دیگر با تجمع در برابر اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو»، علیه او تظاهرات برپا کردند.

معترضان ضمن سردادن شعار‌هایی علیه نتانیاهو، خواستار استعفای او شدند و خیابان‌های منتهی به محل اقامت نتانیاهو را در قدس اشغالی مسدود کردند.

روز پنج‌شنبه نیز تظاهرات علیه نتانیاهو در ارضی اشغالی برگزار شده و معترضان سیاست‌های او در مهار ویروس کرونا را هدف انتقادات شدید قرار دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی در اعتراضات روز پنج‌شنبه و جمعه دست به اقدامات خشونت‌بار علیه معترضان زده و ده‌ها نفر را نیز بازداشت کرده است.

طی هفته‌های اخیر اعتراضات علیه نتانیاهو در ارتباط با فساد او و نحوه مدیریت بحران ویروس کرونا افزایش یافته است. صهیونیست‌ها که از افزایش بیکاری، بالارفتن شدید موارد کووید-۱۹ و اعمال مجدد محدودیت‌ها برای مهار ویروس کرونا لطمه خورده‌اند، تقریبا هر روز دست به تظاهرات علیه نتانیاهو می‌زنند.


بیشتر بخوانید


خشم عمومی به علت اتهام فساد علیه نتانیاهو که ماه مه در ارتباط با رشوه‌خواری، فریبکاری و خیانت در امانت محاکمه شد، تشدید شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی پرونده‌هایی موسوم به هزاره، متهم به فساد گسترده اقتصادی و سوء استفاده از قدرت شده است. دادگاه مربوط به جرایم او در حال برگزاری است و هنوز رای او صادر نشده است.

مخالفان نتانیاهو در دوران تبلیغات انتخاباتی کنست تاکید داشتند که به فردی که در دادگاه متهم است، نباید اجازه تشکیل کابینه داده شود. از سوی دیگر دادگاه عالی رژیم صهیونیستی هم در این‌باره گفته که نخست‌وزیری چنین شخصی یک شکست «اخلاقی» برای صهیونیست‌ها به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkey
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رفتنی است ولی سمج است
آخرین اخبار