سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ارتباط هستیم و نامه‌نگاری کردیم که ان شالله در بازی با ذوب‌آهن که پیش از ماه محرم است، جشنی برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران درباره چهارمین قهرمانی پیاپی سرخ‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد: قهرمانی سرخپوشان را به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و این بهترین نتیجه برای تیم بود که چهار هفته تا پایان مسابقات، چهارمین قهرمانی متوالی را به دست آوردیم.

او افزود: مهمترین ویژگی، قطعی شدن قهرمانی در زمین نفت مسجدسلیمان بود که پرسپولیس تاکنون نتوانسته بود این تیم را شکست دهد که این اتفاق نیز رخ داد.

رسول پناه در مورد جشن قهرمانی بیان کرد: با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ارتباط هستیم و نامه‌نگاری کردیم که ان شاالله در بازی با ذوب‌آهن که پیش از ماه محرم است، جشنی برگزار کنیم. ما نمی‌توانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم و در تلاش هستیم تا جشن قهرمانی را با شکوه‌تر برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش قهرمانی لیگ نوزدهم خاطرنشان کرد: برای هر پیروزی، قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، پاداشی برای اعضای تیم در نظر گرفته شده که پاداش قهرمانی هم در پایان فصل پرداخت می‌شود. ما پاداش بازی‌های قبل از کرونا را تاکنون پرداخت کرده ایم. درصدد هستیم تا شاکله تیم را حفظ کنیم و اکثر بازیکنان را نگه داریم.

وی در مورد شرایط بشار رسن اظهار داشت: بشار هم شامل همین موضوع است و ان شاالله او را در پرسپولیس حفظ می‌کنیم. تا پایان فصل با سایر بازیکنان صحبت می‌کنیم.

رسول‌پناه در پایان در خصوص ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در قطر گفت: رزرو هتل و اقدامات لازم تا فردا (یکشنبه) انجام می‌شوند. روز هفدهم یا هجدهم شهریور به قطر سفر می‌کنیم و امروز یا فردا، نشستی با سرمربی و مدیر تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار