مجازی شدن برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت : برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تابستان امسال با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا در ۲۰ مدرسه این شهرستان به صورت مجازی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ روح‌الله عباسیانمدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت : فعالیت ۲۰ مدرسه مجازی به صورت مدرسه‌محور در شهرستان با حضور بیش از سه هزار دانش آموز خواهد بود که برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلفی را در ایام تابستان انجام می‌دهند.

او گفت : دانش‌آموزان به صورت مجازی از طریق کانال شاد فعالیت‌های هنری، فرهنگی، آموزشی و ورزشی را همچون نقاشی، طراحی، خوش‌نویسی، عکاسی، داستان، قصه، خاطره‌نویسی، دلنوشته و بازی‌های فکری، خود مراقبتی و بهداشتی را فرا می‌گیرند.

مدیر آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب افزود: تابستان فصل اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است و دانش آموزان با فراغت از تحصیل زمان زیادی برای انجام امور فرهنگی، ورزشی و هنری دارند.

او افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بحث مهمی برای خانواده‌ها و آموزش و پرورش است که باید برای آن برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

عباسیان ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم جلوگیری از ابتلای جوانان و نوجوانان به این ویروس منحوس نیاز است که برنامه‌هایی تدوین شود که هم سلامت دانش‌آموزان حفظ شده و هم اوقات فراغت آن‌ها غنی‌سازی شود.

او افزود: بسیاری از خانواده‌ها نگران حضور فرزندان خود در شرایط ناسالم جامعه به لحاظ بهداشتی هستند از این رو آموزش و پرورش برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان از فضای مجازی و شبکه شاد بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.