سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این روز‌های سرخ‌های پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

رسول پناه: ترابی و بشار را حفظ می‌کنیم/ مسئولیت حضور هواداران در ورزشگاه را قبول می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بیان کرد: یحیی گل‌محمدی بر حفظ اسکلت تیم برای فصل آینده تأکید دارد و ما هم قول داده ایم بازیکنانی مانند مهدی ترابی و بشار رسن را حفظ کنیم.

او افزود: بازیکنان پرسپولیس همگی بازیکنان بزرگی هستند و پیشنهاد‌های زیادی دارند، اما با توجه به اینکه ما در اوج هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا هم باید بازی کنیم شاکله اصلی تیم حفظ خواهد شد.

رسول پناه در خصوص آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکویچ بیان کرد: ۶ آگوست (۱۶ مرداد) زمانی است که باید پول برانکو را بدهیم. البته پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هزینه‌های سنگینی دارد. بخشی از این مبلغ را آماده کرده‌ایم. به هر حال برانکو به گردن باشگاه پرسپولیس حق دارد و مطالباتش را باید پرداخت کنیم.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت: از فدراسیون خواسته‌ایم برای بازی با ذوب آهن جام را آماده کند تا با حضور هزار تماشاگر جشن قهرمانی برگزار کنیم. مسئولیت حضور هواداران در ورزشگاه را هم قبول می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


رسول پناه در پایان گفت: وقتی سرپرستی باشگاه پرسپولیس را قبول کردم، به من تسلیت گفتند. در ۵۰ سالی که از عمر پرسپولیس می‌گذرد، چنین مشکلاتی تا به حال وجود نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
این آقای دندونپزشک به جای وعده های تو خالی یکم عمل بکنه البته تقصیر این آقا نیست یه دندونپزشک رو کردند مدیرعامل هیئت مدیره رو هم خالی کردند یه شعار نمایشی وزیر پرسپولیسی هم راه انداختند تا خیلی راحت و بدون دردسر پرسپولیس رو نابود کنند ضمنا تمام نتایج این چندساله پرسپولیس به خاطر برانکو و بازیکنا بوده و مدیراش هیچ نقشی تو این نتایج نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
اینکه ترابی بشار میمونن همش حرفه به حرفای شماها نمیشه اعتماد کرد باید بازیکن جدید بگیرید پنجره داره بسته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
اینکه ترابی بشار میمونن همش حرفه به حرفای شماها نمیشه اعتماد کرد باید بازیکن جدید بگیرید پنجره داره بسته میشه
آخرین اخبار