اجرای ۱۲ میلیارد تومان طرح توسعه برق در بروجرد

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای طرح توسعه شبکه توزیع برق در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدعلی خسروی  مدیر امور توزیع برق بروجرد  اظهارداشت: این میزان اعتبار برای احداث چهار کیلومتر شبکه‌های فشار ضعیف، احداث و نصب ۴۰ دستگاه پست هوایی، احداث چهار کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت و نصب یک هزار و ۵۰۰ چراغ جدید هزینه خواهد شد.

او با اشاره به یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر مجموع طول شبکه برق و یک هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق بروجرد بیان کرد: مصرف برق این شهرستان در شرایط عادی روزانه ۱۱۰ مگابایت است که در روز‌های گرم تابستان به ۱۴۲ مگابایت افزایش مییابد.

خسروی اضافه کرد: هم اکنون ۱۴۶ هزار مشترک برق صنعتی و خانگی در بروجرد وجود دارد که با توجه به توسعه شهر و ساخت و ساز‌های جدید ۵۰۰ مشترک امسال  افزوده شده است.

او موفقیت دراجرای طرح‌های توسعه شبکه برق بروجرد را پرداخت به موقع بدهی مشترکان دانست و ادامه داد: هم اکنون این دستگاه خدمات رسان ۵۰ میلیارد تومان از مشترکان خود طلب دارد و این میزان بدهی مربوط به واحد‌های صنعتی، اداری، چاه‌های کشاورزی، تجاری و مشترکان خانگی است.

مدیر امور توزیع برق بروجرد یادآور شد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون مجموع ۲۰۰ روستای این شهرستان به شبکه برق متصل است.

شهرستان بروجرد با حدود ۴۰۰هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ لرستان بعد از خرم آباد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار