استاندار فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفره حسینی‌ الهاشمی شیراز این طرح تا پایان امسال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس با اشاره به اینکه سرمایه گذاری انجام شده در ورزشگاه ۶ هزار نفری حسینی‌الهاشمی شیراز به قیمت روز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است، بیان کرد: انتظار می رود این طرح  تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

او، تصریح کرد: طرح ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری حسینی‌الهاشمی شیراز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به فارس بوده و یکی از طرح های حساس، تاثیرگذار و مهم ملی در استان محسوب می‌شود که ریاست جمهوری نیز بر لزوم تسریع در تکمیل آن تاکید کرده است.

رحیمی ادامه داد: در حوزه تامین مالی نیز با توجه به اینکه این طرح دارای مصوبه و ردیف بودجه ملی است، انتظار داریم که اعتبارات و ردیف بودجه اختصاص یافته به این طرح محقق شود.

استاندار فارس افزود: این طرح در قیاس با سایر طرح های مشابه و همطراز در کشور، پیشرفت فیزیکی بهتری داشته و از شرایط مناسب‌تری برخوردار است و پیگیری تا تکمیل آن ادامه دارد.

او، اضافه کرد: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی طرح‌های دیگری نیز در فارس در دست اجرا دارد که طرح‌های ورزشی شهرستان‌های استهبان و خشت نیز جزء همین  طرح ها است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار