فرماندار شهرستان جدید اوز گفت: خیران بزرگترین کمک در شهرستان هستند که در این راستا دو هیات امنای خیران راهساز تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی اصغر علی پور فرماندار شهرستان جدید اوز بیان کرد: بزرگترین ظرفیت این شهرستان وجود خیرانی است که در تمامی بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی فعالیت مستمر دارند.

او، با اشاره به زمان اعلام ارتقای اوز به شهرستان  فعالیت‌های زیر ساختی و عمرانی  بسیاری از  سوی خیران این شهرستان انجام شده است، بیان کرد: با تشکیل این دو هیأت امنای خیران راه ساز در شهر اوز و بخش بیدشهر انتظار می رود شاهد تسریع در عملیات‌های عمرانی و راه سازی در اوز باشیم.

علی پور با اشاره به اینکه  این هیات امنا در کنار اعتبارات ملی و استانی و سه درصد نفت و گاز در صدد بهبود وضعیت راه‌های اوز هستند، تصریح کرد: در نخستین گام این هیأت امنا با در اختیار قرار دادن ماشین آلات راه سازی و حمایت مالی از تأسیسات زیر ساختی و پل سازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرماندار شهرستان جدید اوز ادامه داد: بهسازی مسیر اوز به مرکز استان از طریق اوز به کهنه، کوره تا هیرم و رسیدن به سه راهی بنارویه از نخستین فعالیت‌های  هیأت امنای خیران به شمار می‌رود.

او، با بیان اینکه شهرستان اوز به عنوان یکی از ۷ شهرستان تازه تأسیس فارس بوده و تاکنون بخش عمده‌ای از ادارات و سازمان ها را مستقر کرده است، افزود: در موضوع مدیریتی و راه اندازی ادارات و سازمان‌ها مشارکت قابل توجهی از سوی خیران اوز انجام شده که جای تقدیر و سپاسگزاری دارد.

علی پور  با تاکید بر اینکه شهرستان اوز موفق به دریافت نشان برنز یونسکو در زمینه شهر خلاق کتاب شده، گفت: در کنار توسعه عمرانی در اوز، فعالیت در زمینه فرهنگی نیز یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها و محورهای فعالیت در این شهرستان است.

شهرستان اوز پس از مصوبه هیأت دولت در مهرماه ۱۳۹۸ همراه بخش‌های زرقان، بیضا، کوه چنار، خفر، آباده‌ طشک و قائمیه به شهرستان ارتقا یافتند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار