رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال توسعه رشته المپیکی BMX در ایران است.

قمری:به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: امروز علی نژاد معاون توسعه و ورزش قهرمانی از فدراسیون ما بازدید کرد. در این دیدار از فضای اداری و پیست  مورد نظر ما در رشته BMX  بازدید کرد.  

قمری گفت: رشته BMX  یک رشته المپیکی است و باید مانند سایر کشورها فعالیت خود را در این رشته توسعه بدهیم. در این جلسه خواسته‌ها و مشکلات دوچرخه سواری را با علی نژاد معاون توسعه و ورزش قهرمانی مطرح کردم.  

او اظهار کرد: امسال رکابزنان به علت شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند و باشگاه‌ها هم قراردادی با بازیکنان منعقد نکردند. امیدوارم با حمایت‌هایی که وزارت ورزش و جوانان از  رشته دوچرخه سواری می‌کند از مشکلات پیش رو بگذریم.

قمری عنوان کرد: ما باید هر چه زودتر رقابت‌های لیگ دوچرخه سواری را برگزار کنیم. به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری برای شهریورماه  اعلام کردیم که رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار می کنیم. رقابت‌های قهرمانی کشور دارای امتیاز است و این مسابقه باید هر چه زودتر برگزار شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در شهریور ماه به میزبانی کشور سوئیس درخواست میزبانی داده ایم. با توافقی که با باشگاه سپاهان و دانشگاه آزاد اسلامی داشتیم قرار است حامی مالی رکابزنان  باشند. با وجود شیوع کرونا نمی‌توان برنامه قطعی در نظر داشت، اما ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار