مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بیرجند گفت: از زمان باز شدن سامانه دوگانه سوز شدن خودرو ها حدود ۳۰۰ خودرو ثبت نام کرده اند.

غلامپور مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: از زمان باز شدن سامانه دوگانه سوز شدن خودروها حدود ۳۰۰ خودرو ثبت نام کرده اند که کار دوگانه سوز شدن صد دستگاه خودرو انجام شده است.

او افزود: یک میلیون و ۴۶۰ هزار دستگاه خودرو تاکسی، وانت و مسافر بر شخصی بنزینی به مراکز  CNG معرفی شدند.

غلامپور با بیان اینکه اجرای طرح دوگانه سوز شدن خودرو ها به صورت گام به گام انجام می شود، افزود: اولویت نخست با تاکسی های با پلاک ت در حوزه درون شهری و پلاک ع در حوزه برون شهری است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به اینکه سامانه برای ثبت نام دوگانه سوز شدن خودرو‌های وانت بار باز است، ادامه داد: سازماندهی وانت بار ها در دستور کار قرار گرفته است و صاحبان وانت‌ها باید در سامانه ثبت نام کنند ،در غیر این صورت سوخت بنزین ماهانه آن‌ها کم می شود و به اندازه خودروی شخصی خواهد رسید.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: اولویت بعدی با خودرو‌های مسافر بر اینترنتی است که سامانه هنوز برای آنها فعال نشده است.

غلامپور عنوان کرد: این طرح رایگان است و هیچ گونه هزینه‌ای از صاحبان خودرو‌ها دریافت نخواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند، تصریح کرد: صاحبان خودرو ‌ها می توانند در سامانه مرکزی مدیریت حمل و نقل شهری و سامانه gcr.nipdc. ir شرکت نفت تحت عنوان سامانه تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه سوز ثبت نام کنند.

او ادامه داد:در شهر بیرجند دو مرکز در این خصوص مجوز دارند و پس از پایان ثبت نام پیامکی حاوی زمان و مکان مراجعه به مرکز برای صاحبان خودرو‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.