تخریب ۳۵ دیوار کشی غیر مجاز در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تخریب ۳۵ فقره دیوار کشی غیر مجاز در زنجان گفت: اجرای تخریب با حکم قضایی صورت گرفت.

دیوار کشی غیر مجاز در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ خلخالی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تخریب ۳۵ فقره دیوار کشی غیر مجاز در حوالی روستای سایان و برخی انتقادات صورت گرفته در فضای مجازی در خصوص اجرای این حکم گفت: اجرای تخریب با حکم قضایی و با حضور شهرداری ، معاون محترم دادستان و مسئولان اجرای  نیروی انتظامی که در برابر قانون به عنوان ضابط قضایی در راستای تامین نظم و امنیت در موضوعات اجرای احکام ایفای وظیفه می نمایند، انجام شد.

 خلخالی خاطر نشان کرد: در پی شکایت شهرداری زنجان مبنی بر دیوار کشی غیر مجاز در حوالی روستای سایان و صدور حکم قضایی در این رابطه، تخریب این دیوار کشی‌های غیر مجاز اجرا شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تخریب‌های صورت گرفته صرفا دیوار کشی بوده و هیچ کس در این قطعه ساکن نبوده و اجرای حکم کاملا قانونی و در برابر حکم قضایی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: عده‌ای افراد سود جو زمین‌ها را با قیمت ناچیزی خریداری و با دیوار کشی و تفکیک غیر مجاز در قطعات کوچک آن را به چند برابر قیمت به مردم می‌فروشند که در این رابطه، ۳۵ دیوار کشی غیر مجاز تخریب و وضعیت زمین به حالت اولیه و عادی خود برگشت.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.