آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه وزارت صمت در زمینه اشتغال جوانان تدابیر ویژه‌ای بیندیشد گفت: باید برای رفع مشکلات مردم کوشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه باید در زمینه اشتغال جوانان تدابیر ویژه‌ای بیندیشد گفت: اشتغال جوانان یکی از مسائلی است که دغدغه آن در استان احساس می‌شود.

او با بیان اینکه با تغییر و تحول در وزارت صمت اقدامات خوبی صورت گرفته، اما باید برای رفع مشکلات مردم کوشید بیان کرد: وزارت صمت از نظر تجارت در بازار نقش تأثیر گذاری دارد و باید برای گرانی‌ها و اختلاف قیمت‌ها باید قدم‌های بیشتری بردارد تا مردم رضایتمندی بیشتری داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه هدف مسئولان باید از رفع مشکلات، افزایش رضایتمندی مردم به خصوص در حوزه اقتصاد و معیشت باشد گفت: مردم انقلاب کردند و امید به این انقلاب و کارگزاران دارند، نباید مردم را فراموش کرد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه امروز مشکلات زیادی گریبان اقتصاد کشور را گرفته، اما باز هم با کار جهادی و همراهی می‌توان بر مشکلات فائق آمد گفت: مردم با اتحادی که داشتند جنگ تحمیلی را پیش بردند و با این اتحاد این مشکلات موجود نیز قابل حل است.

مهدی اصفهانی معاون وزیر صمت نیز در این دیدار با بیان اینکه وزارت صمت چهار برنامه راهبردی و اساسی دارد گفت: یکی از این راهبرد‌ها جهش تولید و لزوم تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این مسیر، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

او راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را دومین راهبرد وزارت صمت خواند و افزود: توسعه صادرات، مدیریت و کنترل واردات سومین راهبردی است که توسط وزارتخانه در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه مدیریت و تنظیم بازار چهارمین اولویت وزارتخانه است بیان کرد: برنامه‌های وزارت صنعت و معدن بر اساس این چهار راهبرد اساسی چیده می‌شوند.

اصفهانی با بیان اینکه ۳۶ نوع کالا افزایش موجودی داشته و در شرایط کنونی بالغ بر ۱۰۰ نوع کالا شناسایی شده‌اند که می‌بایست در درون کشور ساخته شوند ابراز کرد: تولید این کالا‌ها ما را از واردات بی‌نیاز می‌کند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.