فرمانده سپاه میانه گفت: میز خدمت به عشایر با حضور مسئولین شهرستان در مناطق عشایرنشین برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حسین محمدی فرمانده سپاه میانه در جلسه هماهنگی برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری، به حضور چشمگیر در جبهه‌های دوران دفاع مقدس و تقدیم هزاران شهید در دفاع از کیان و ناموس کشور توسط عشایر اشاره کرد و افزود: این حضور و جانفشانی در حالی بود که آنان با انواع گرفتاری‌ها و مشکلات فراوان درگیر بودند.

او  با یادآوری بخش‌های دیگری از خدمات عشایر به کشور، نقش آنان در بحث جهش تولید و تحقق منویات رهبری را ارزنده و مورد تقدیر دانست و گفت: عشایر، پشتیبان ولایت و ذخایر انقلابند و خدمت به آنان، یک تکلیف است.

سرهنگ محمدی گفت: با برپایی میز خدمت علاوه بر حل بخشی از مشکلات اداری و معیشتی عشایر، اماکن دامی آنان، سمپاشی شده و با کمک تیم‌های پزشکی، خدمات پزشکی و دارویی رایگان، ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه میانه؛ فلسفه انقلاب اسلامی ایران را خدمت به مردم مستضعف جامعه عنوان و تاکید کرد: دغدغه اول و آخر مسئولین ما باید حل مشکلات و خدمت به مردم باشد و اگر این مسئولیت درست انجام شود، امید در جامعه تزریق خواهد شد.

جمعیت ۳ هزار و ۲۰۰ نفری عشایر شهرستان میانه در قالب ۵۸۵ خانوار بیشتر در ییلاق‌های ارتفاعات بزقوش واقع در بخش کندوان و قشلاق‌ها از جمله روستا‌های دادلو، حلاج علیا، حلاج سفلی، موسی بلاغی، موسی بی گلو، سیف الدین، قشلاق سلمانی، سوپرگلو، چرن و ... به سر می‌برند.

تولید ۲ هزار و ۲۰۰ تن شیر و ۵۰۰ تن گوشت و حدود ۵ تن پشم حاصل دسترنج سالانه عشایر شهرستان میانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.