مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۸ مردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۸ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۷ فقره سرقت سیم برق در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق در شهرستان شادگان اعتراف کردند.

سرهنگ جماشیانی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شادگان از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

کشف ۲۶۰ میلیونی قاچاق احشام در هویزه

 سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی پراید حامل احشام قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

اوبیان داشت: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۱۰ رأس گوسفند قاچاق کشف شد، که کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۲۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ مروانه افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در برخی از مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی هویت سارقان را شناسایی و طی عملیاتی به همراه یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ۲ سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۳ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 باند سارقان حرفه‌ای در اندیمشک منهدم شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع سرقت منزل و محتویات داخل خودرو از چند شهروندان در اندیمشک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی هویت و پاتوق اعضای باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی ۲ عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه زیادی از جمله تلویزیون، گیرنده دیجیتال، تلفن همراه، موتورجوش، کولر، دریل، دوربین مداربسته، آبمیوه گیر، سشوار، انواع آچارآلات، دسته کلید، پکنیک و تعدادی چاقو و قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی پلیس به ۳۰ فقره سرقت منزل و محتویات خودرو در شهرستان اعتراف کردند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.