«دنی دنون» در سخنانی تهدیدآمیز اعلام کرد اگر حزب‌الله، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد، این رژیم لبنان را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «دنی دنون» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در سخنانی حزب الله لبنان را به حمله تهدید کرد.

او در مصاحبه با شبکه «i24NEWS» گفت: در صورتی که حزب الله، غیرنظامیان را در اسرائیل هدف قرار دهد، اسرائیل پاسخ خواهد داد و حزب الله زیر خرابه‌های لبنان دفن خواهد شد.

نماینده سابق این رژیم دولت لبنان را به اجرای توافقنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل و ممنوعیت استفاده از سلاح از سوی هر گروهی در درون لبنان  فراخواند.

به دنبال تلاش لبنان برای ارسال شکایت به شورای امنیت سازمان ملل درخصوص حملات روز دوشنبه در مرز این کشور با رژیم صهیونیستی، دنون بیروت را به آغاز تعامل با حزب الله نصیحت کرد.

این مقام سابق صهیونیست در ادامه یاوه گویی‌هایی تهدید آمیزش گفت: پیام بسیار آشکاری برای دولت لبنان داریم که باید مراقبت آنچه در لبنان رخ می‌دهد باشد در غیر این صورت بهای سنگینی خواهد پرداخت.

هیئت وزیران لبنان دیروز (سه‌شنبه) در جلسه‌ای پشت در‌های بسته، در کاخ بعبدا که به ریاست میشل عون، رئیس جمهور این کشور برگزار شد، تصمیم گرفت شکایتی را به سازمان ملل متحد در اعتراض به تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان ارائه دهد.

دیروز «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان، رژیم صهیونیستی را به تعرض به حاکمیت ملی لبنان و نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت متهم کرد. نخست وزیر لبنان گفت: دشمن با تنش آفرینی خطرناک نظامی، به دنبال تغییر ماموریت نیرو‌های یونیفل و تغییر قواعد درگیری است.

عصر روز دوشنبه رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشته‌اند که تلاش آن‌ها از سوی ارتش این رژیم ناکام گذاشته شد. با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است.

تنش‌های میان جنبش حزب الله و رژیم صهیونیستی، در پی به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان این جنبش در سوریه در پی تجاوز هوایی جنگنده‌های اسرائیل بالا گرفته است. رژیم صهیونیستی به شدت نگران عملیات تلافی‌جویانه حزب الله در پاسخ به حملات تجاوزکارانه اخیر این رژیم به خاک سوریه است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار