مهدی یحیایی گفت: در تیرماه سال جاری ۵۸ پرونده تخلف به ارزش ۲۴۹ میلیون ریال در بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طی تیرماه سال جاری ۵۸ پرونده تخلف در بازرسی از نانوایی‌های استان تشکیل شد گفت: این پرونده‌ها به ارزش ۲۴۹ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت بررسی و صدور حکم ارسال شد.

او بابیان اینکه در این مدت ۸۲۲ مورد بازرسی انجام‌شده است تصریح کرد: ۳۱۷ کیسه آرد عرضه خارج از شبکه نیز به ارزش ۱۷۲ میلیون ریال کشف‌شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه هشت واحد نانوایی در سمنان تخلف عرضه خارج از شبکه آرد داشته است ابراز کرد: کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری از عناوین عمده تخلفاتی بود که کشف‌شده است.

یحیایی برخورد با متخلفان را مهم‌ترین اولویت این نهاد دانست و افزود: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود.

او با اشاره به‌ضرورت ارتقای سطح کمی و کیفی نان تولیدی در استان تصریح کرد: عموم شهروندان در استان سمنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی مراتب را به شماره تلفن گویایی ۱۲۴ این سازمان گزارش دهند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.