جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سرهنگ دوم مهدی گل محمدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر معرفی شد.

معرفی فرمانده جدید انتظامی اشکذربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش پایدار در کشور است.

او تصریح کرد: بدون شک مشارکت مسئولان و مردم با مجموعه نیروی انتظامی به منظور ارتقاء احساس امنیت در جامعه مهم است و می‌تواند بستر و زمینه را برای شناسایی تهدید و آسیب‌ها و برنامه ریزی مقابله با این تهدید‌ها فراهم کند.

هاشمی فر ایمان، اقتدار، هوشیاری و ارتقا بینش بصیرتی کارکنان را از جمله ویژگی‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی بر مبنای این چهار ویژگی و با رویکرد مردم محوری به مردم خدمت خالصانه و صادقانه می‌کند.

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان گفت: اقتدار، عزت و روحیه خدمت رسانی به مردم از جمله ویژگی‌هایی است که در پرسنل نیروی انتظامی نمود عینی دارد.

او، سرهنگ خدایی را فردی متدین، ولایی، فعال، تلاشگر و شناخته شده در بین مردم دانست و از زحمات ایشان در حوزه نیروی انتظامی و برقرای امنیت در شهرستان تشکر کرد.

هادی هادی نسب فرماندار اشکذر با تاکید بر رعایت اخلاق حسنه با مردم در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی افزود: سرهنگ خدایی از فرماندهان بسیجی و خوش اخلاق شهرستان بود که در برخورد با مردم با مهربانی و عطوفت رفتار می‌کرد.

او اظهار داشت: سرهنگ گل محمدی از نیرو‌های فعال است که چندین سال سابقه فعالیت در شهرستان دارد و با توجه به شناخت کاملی که از مجموعه شهرستان دارد می‌تواند ماموریت‌های نیروی انتظامی را به نحو مطلوبی دنبال و اجرایی کند.

هادی نسب ادامه داد: در سایه تعامل و همکاری اعضای شورای تامین و حمایت‌های هم جانبه دستگاه قضایی کاهش وقوع جرائم و در نتیجه آرامش و امنیت پایدار را برای مردم فهیم شهرستان به دنبال داشته است.

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی شهرستان اشکذر به مرکز استان انتظار می‌رود با مساعدت‌های فرماندهی انتظامی استان بتوانیم با ارتقای سطح امکانات فعلی، شهرستان اشکذر حامی و پشتیبان مناسبی برای ماموریت‌های مرکز استان باشد.

در پایان این جلسه از زحمات جناب سرهنگ علیرضا خدایی تقدیر و سرهنگ دوم مهدی گل محمدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر معرفی شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.