بازسازی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در شیراز با حضور معاون رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی استانداری فارس اعلام کرد: در مراسمی با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و رحیمی استاندار فارس، عملیات بازسازی و بهسازی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان در شیراز آغاز شد.

این طرح در قالب تفاهم‌نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و استانداری فارس اجرایی خواهد شد.

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم که در روستای دودمان برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات خوبی در کشور به منظور افزایش رفاه اجتماعی انجام شده و یکی از افتخارات دولت ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم از جمله محرومان است.

او با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های عمرانی که در کشور انجام شده دولت در تلاش است تا با خدمت رسانی به محرومان نقش ویژه‌ای در کاهش فاصله طبقاتی و افزایش سرمایه اجتماعی داشته باشد، افزود: فعالیت‌های عمرانی نظیر سدسازی و عملیات اجرایی خطوط ریلی در کشور و استان فارس در جریان است.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه خیرین در کشور در حال خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه هستند، گفت: در استان فارس نیز با ایجاد ٣ هزار و ۵٠٠ واحد در روستای دودمان در شیراز در تلاش هستیم که محرومیت‌های موجود در این منطقه را کاهش داده و نسبت به ایمن سازی این منطقه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار