علاقه مندان به کتابخوانی در اراک می توانند با مطالعه کتابی درباره ازدواج و کتابی درباره واقعه غدیر در مرداد ماه به مسابقه بپردازند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در راستای اهداف کلان خود در زمینه توسعه فرهنگ کتاب خوانی در بین اقشار مختلف جامعه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان " دانستنی های ازدواج سالم"  ویژه عموم شهروندان اراک نموده است.

حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌بایست فایل PDF مربوط به کتاب و پرسشنامه را از سایت www.arakmcsso.ir بارگیری کرده و پاسخ صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۱۲۹۳ ارسال نمایند.

کربلایی حسنی افزود: آخرین مهلت ارسال پاسخ جمعه ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ است.

او هم چنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی غدیر ولایت علوی، سرور نبوی ویژه کارکنان نهاد‌ها و ادارات دولتی استان مرکزی خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک بیان کرد: این سازمان کتاب‌های غدیر ولایت علوی، سرور نبوی را جهت برگزاری مسابقه کتابخوانی فصل تابستان که ویژه پرسنل ادارات و نهاد‌های استان مرکزی است  توزیع کرده است.

کربلایی حسنی هدف از برگزاری این مسابقه را تکریم عید سعید غدیر و بزرگداشت دهه امامت و ولایت و بالا بردن سطح مطالعه در جامعه اعلام کرد.

او گفت: کارکنان ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی تا پایان مردادماه می‌توانند نسبت به ارسال پاسخ نامه اقدام نمایند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار