۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان درمیان برای اجرای طرح‌های منابع طبیعی این شهرستان به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،   مرادی ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درمیان با اشاره به طرح‌های در تصویب ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های منابع طبیعی درمیاندست اقدام این اداره برای بهبود شرایط آب و خاک در منطقه گفت : این میزان اعتبار برای اجرای؟ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درمیان از محل اعتبارات استانی مصوب شده است.

او افزود : در بخش‌های مختلف منابع طبیعی و حوزه‌های آبخیز شهرستان درمیان طرح‌هایی در دست اجرا داریم که تعدادی از آن‌ها با توجه به اعتبارت ملی امسال به پایان می‌رسد، اما اگر اعتبارات شهرستانی نیز به موقع تخصیص یابد حجم اجرای عملیات افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید

فرصت یک ماهه به کسانی که در اراضی ملی ساخت و ساز کرده اند


مرادی با اشاره به طرح‌های مطالعاتی و دیونی که باید پرداخت شود، گفت: هنوز مساحت زیادی از شهرستان نیاز به اجرای سازه‌های آبخیزداری دارد که با تخصیص اعتبارات شهرستانی می‌توان در این حوزه فعالیت بیشتری انجام داد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درمیان افزود: علاوه بر این حدود ۸۵ میلیون تومان دیون برای اجرای طرح "گیت" داریم که در صورت تخصیص اعتبارات شهرستانی این دیون به طور کامل پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.