مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کردستان برگزار می‌شود.

سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه سالجاری در استان کردستان خبر داد.

احمدی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی نخبگان مهارتی، ارتقاء توان مهارتی نیروی کار مطابق با سطح جهانی، شناسایی نقاط قوت وضعیت آموزش‌های مهارتی، آشنایی مربیان با سطح استاندارد آموزش‌های مهارت جهانی و تکنولوژی‌های نوین، بسترسازی برای اجرای آموزش‌های پروژه محور، ایجاد ارتباط بین مراکز آموزش مهارت با صنعت و بنگاه‌های اقتصادی و معرفی مهارت‌آموزان برتر به این مرکز با هدف اشتغال آنان، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای و روح‌بخشی به آموزش‌های مهارتی و ایجاد انگیزه در جوانان برای فراگیری مهارت برشمرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در ۱۹ رشته و با حضور ۵۰ شرکت کننده از سراسر استان فرهنگی کردستان خبر داد و افزود: این دوره از مسابقات در ۶ حوزه اجراء و با حضور ۳۹ کارشناس داوری مجرب برگزار می‌شود که علاوه بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی این دوره از مسابقات در در جهت جلوگیری از تجمع شرکت کنندگان و کارشناسان در پنج حوزه اجراء با رعایت کامل آئین نامه فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به رشته‌های این دوره از مسابقات افزود: جوشکاری، کابینت سازی، لوله کشی و گرمایشی، تاسیسات الکتریکی، مکاترونیک، تراش CNC، طراحی وب، فناوری اتومبیل، فناوری طراحی گرافیک، گل آرایی، آجر چینی، صافکاری، قنادی، آشپزی و .. از جمله رشته‌های مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان کردستان است.

احمدی خاطرنشان کرد نفرات برگزیده این دوره از مسابقات جواز حضور در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را دریافت و پس از برگزاری اردو‌های آماده سازی و تخصصی در مرحله کشوری این مسابقات حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.