با احکام داود عزیزی، رئیس و اعضای کمیته ساحلی فدراسیون تنیس منصوب شدند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون تنیس، طی حکمی از سوی «داود عزیزی» رئیس فدراسیون تنیس، «علیرضا لطفیان» به عنوان رئیس کمیته تنیس ساحلی این فدراسیون منصوب شد.

همچنین در احکامی جداگانه، «علی زنگانه» از گلستان به عنوان دبیر کمیته، «مهدی اعتمادی» از استان بوشهر، «احمد زیبایی» از استان خوزستان، «آیت کاظم زاده» از استان گیلان، «جلیل الله تاج گذاری» از استان هرمزگان و «عبدالنبی شرفی» از جزیره کیش به عنوان اعضای کمیته منصوب شدند.

مراسم معارفه کمیته تنیس ساحلی با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون و فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد و رئیس و سایر اعضای این کمیته به صورت آنلاین با رئیس و سرپرست دبیری ارتباط داشتند.


بیشتر بخوانید


داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با تاکید به توسعه هر چه بیشتر تنیس ساحلی اظهار داشت: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در استان‌های مازندران و گلستان رقم خورد و ما با انتخاب نفراتی در استان‌های شمالی و جنوبی به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا این رشته در سطح کشور گسترش یابد.

وی ادامه داد: لزوما نیاز نیست تا مسابقات این رشته در شهر‌های ساحلی برگزار شود و این کمیته می‌تواند از علاقه مندی و پتانسیل سایر استان‌ها به خصوص مناطق توریستی به نحو احسن استفاده کند و ما مسابقاتی در بالاترین کیفیت داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: امیدوارم با همکاری اعضاء کمیته اهداف پیش رو در جهت برگزاری رویداد‌های مختلف فراهم شود و تصمیمات به صورت ملی اتخاذ شود.

در این مراسم، فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون نیز ضمن تبریک به رئیس و اعضای کمیته گفت: با توجه به اینکه تنیس ساحلی رشته جذابی است به همین دلیل ما می‌توانیم با فراهم کردن شرایط مساعد، علاقه‌مندان بیشتری را در سطح کشور به این رشته جذب کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این رشته، قهرمان پروی در استان‌های شمالی و پررنگ شدن عملکرد استان‌های جنوبی و در نهایت کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار