رئیس اداره پست رفسنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و خرید اینترنتی، مرسولات پستی در این شهرستان ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید شهابی، رئیس اداره پست رفسنجان گفت: از اول بهمن امسال تا خردادماه مرسولاتی که وارد پست شده ۳۰۰ درصد افزایش ترافیک داشته که به‌دلیل شیوع کرونا و خرید‌های اینترنتی افزایش داشته که این میزان مرسوله بی‌سابقه است.

او افزود: قبلا روزانه ۱۰۰ مرسوله تحویل پست می‌شد که حجم کار کمتر بود، اما برای ۳۰۰ مرسوله امکان توزیع توسط یک نفر نبود.

شهابی تصریح کرد: از اول تیرماه اعلام کردیم که ارباب‌رجوع در قسمت توزیع مرسولات مراجعه نکند و چنانچه با او تماس گرفتند که برای تحویل مرسوله خود به پست مراجعه کند درخواست کند که مامور خودش مرسوله را درب منزل تحویل دهد.

او با بیان اینکه تأکید ما بر این است که کسی وارد اداره پست نشود و مرسوله درب منزل تحویل داده می‌شود، بیان داشت: مرسولات چهار بار در پست رفسنجان باید جابه‌جا شوند اگر قرار باشد ارباب رجوع به اداره مراجعه کند زمان تلف می‌شود و نمی‌توانند جواب بدهند مامور باید امانت‌ها را پشت سر هم قرار دهد تا به راحتی بتوانند به دست شهروندان برسانند.

شهابی با بیان اینکه ۱۳ دفتر خدمات ارتباطی شهرستان که توسط وزارت ارتباطات دایر شدند زیر نظر اداره پست هستند، اظهار کرد: اخیرا این دفاتر پیشخوان دولت شدند.

او بیان داشت: این دفترها باید بازدید شوند که در بازدیدی که انجام دادیم اکثرا فضای ناکافی دارند و فاصله اجتماعی در فضای کوچک رعایت نمی‌شود، بعضی‌ها نسبت به زدن ماسک و حفاظ بین مشتری مشکل داشتند که در این بازدید‌ها دو مورد قرمز داشتیم که به زرد تبدیل شدند.

شهابی گفت: از ۶ بازدید انجام شده طی روز‌های گذشته دو مورد سبز و چهار مورد زرد بوده، اما باز هم رعایت نکردند که اخطار جدی داده می‌شود و این بازدید‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار