رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف گیلان گفت:مسابقات تفسیر قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیست و چهارم مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد مهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مسابقات تفسیر قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیست و چهارم مرداد ماه در شهر‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت، رودبار، رودسر، فومن، صومعه سرا، لاهیجان و ماسال برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات ۵۸ فعال قرآنی با هم رقابت خواهند کرد افزود: سوالات این مرحله از تفسیر سوره مبارکه مریم و از تفسیر شریف نمونه و یا صفوه التفاسیر ویژه اهل سنت است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: این مسابقه‌های قرآنی در شهرستان آستارا در حرم امام زادگان قاسم و ابراهیم، آستانه اشرفیه حرم آقا سید محمد آخوندمزار، بندرانزلی در بقعه بی بی حوریه، تالش در اداره اوقاف تالش، رشت دارالقرآن پورباقی در رودبار اداره اوقاف رودبار برگزار می‌شود.

قربانیان افزود: شرکت کنندگان در مسابقه‌های تفسیر قرآن کریم در رودسر در دارالقرآن طالب زاده، فومن و شفت اداره اوقاف فومن، صومعه سرا اداره اوقاف صومعه سرا در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان در بقعه امیر شهید لاهیجان و در ماسال در اداره اوقاف ماسال با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در مسابقات تفسیر قرآن می‌توانند به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران (my.oghaf.ir) مراجعه و نام نویسی کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.