مدیرکل اوقاف گیلان از حمایت مالی پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد و گفت: در این زمینه هشت حوزه با ۱۰۵ موضوع مشخص شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت الاسلام ستار علیزاده  ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه  گیلان با اشاره به آمادگی سازمان اوقاف در راستای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری،گفت:  هدف از این حمایت ملی، استفاده بهینه از نتایج پژوهش‌های انجام شده در مراکز دانشگاهی در راستای تحقق رسالت و مأموریت‌ها این سازمان است.

او  با بیان اینکه از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری در هشت عنوان حمایت می‌شود، افزود: حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، بهره وری اقتصادی، فناوری اطلاعات، عمران و معماری، قرآنی، مدیریتی، اوقافی و حقوقی و روابط عمومی هشت حوزه مشخص شده با ۱۰۵ موضوع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  گیلان در ادامه با اشاره به اینکه برای بهره گیری از این حمایت مالی باید تمام مراحل پایان نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از پایان نامه و رساله با هماهنگی سازمان اوقاف انجام شده باشد، گفت: از پایان نامه کارشناسی ارشد حداقل پنج و حداکثر ۳۰ میلیون ریال و پایان نامه دکتری نیز حداقل ۱۰ تا حداکثر ۶۰ میلیون ریال حمایت خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه پایان نامه و رساله پس از بررسی و تأیید گروه پژوهش سازمان اوقاف و امور خیریه و اولویت بندی از نظر محتوا از حمایت مالی برخوردار می‌شوند، افزود: از پایان نامه‌هایی که به اتمام رسیده و یا بدون هماهنگی با گروه پژوهش سازمان انجام شود، حمایت نمی‌شود.

او  با بیان اینکه دانشجو موظف است پس از آگاهی از تأیید عنوان در سازمان، نسبت به تصویب موضوع و ابلاغ موضوع در دانشگاه اقدام و پروپوزال اولیه را ارسال کند، گفت: پروپوزال باید مورد تأیید استاد راهنما باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان با اشاره به اینکه اطلاعیه فراخوان حمایت مالی سازمان اوقاف از پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به مراکز آموزش عالی گیلان ارسال شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای اوقاف گیلان به آدرس www. gilan.oghaf.ir و یا واحد توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اوقاف استان واقع در چهارراه گلسار رشت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.