مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب ضمن تبریک "اعیاد دهه‌ی امامت و ولایت" شهید صارمی را یکی از افتخارات اصحاب رسانه عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب ضمن تبریک "اعیاد دهه‌ی امامت و ولایت" شهید صارمی را یکی از افتخارات اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت : اصحاب رسانه باید این شهید را الگوی حرفه‌ای خود قرار دهند.

او گفت : حضور رسانه‌های فعال و اثربخش در استان کمک بزرگی به توسعه استان است و ما این فرصت را در جهت خدمت بیشتر به مردم قدر می‌دانیم و بر تعامل و همکاری با رسانه‌های استان تاکید داریم.

او با بیان اینکه رسانه‌ها وخبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین ومردم هستند افزود: خبرنگاران همواره در صحنه‌های مختلف حضور پررنگ و موثری داشته و دستگاه‌های اجرایی استان را در زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم یاری می‌دهند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با بیان اینکه خبرنگاران برای ما ارزشمند هستند و اگر خبرنگار نباشد فعالیت‌های ارگان‌ها نیز در سکوت خبری خواهد ماند افزود: توفیق، سربلندی و سلامتی همه‌ی شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.