معاون درمان وزارت بهداشت، وضعیت بیمارستان امام خمینی جیرفت از نحوه رسیدگی به مبتلایان کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیماران بستری شده از استاندارد‌های درمان کشور استفاده می‌کنند.

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان جیرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید سرزده خود از بخش‌های کرونای بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: این بازدید بدون اطلاع قبلی صورت گرفت تا شرایط بیمارستان‌ها از نزدیک بررسی شود.

او افزود: هدف از این سفر، بازدید سرزده از بخش‌های کرونایی بود تا علاوه بر ارزیابی کمبود‌ها وضعیت رسیدگی به بیماران کرونایی از نزدیک بررسی شود.

جان بابایی از افزایش سهمیه جذب پرستار در منطقه جنوب کرمان خبر داد.

معاون وزیر بهداشت، وضعیت بیمارستان امام خمینی جیرفت از نحوه رسیدگی به مبتلایان کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با بررسی پرونده بیماران بستری شده در بخش‌های کرونایی، مشخص شد بیماران این منطقه از استاندارد‌های درمان کشور استفاده می‌کنند.

جان بابایی بهترین راه درمان بیماران کرونایی را مراقبت دانست و تصریح کرد: هیچ داروی جدیدی برای درمان کرونا تولید نشده است.

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان جیرفت

اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز گفت: معاون درمان وزارت بهداشت از بخش‌های اورژانس و آی سی یو بخش‌هایی کرونایی بیمارستان امام خمینی جیرفت به طور سرزده بازدید کرد.

او افزود: خوشبختانه همکاران ما در بیمارستان موارد رسیدگی به بیماران را رعایت کردند و وضعیت مطلوب عنوان شد.

مکارم تصریح کرد: باقول مساعد معاون درمان وزارت بهداشت یک دستگاه سی تی اسکن و ۵ دستگاه ونتیلاتور و ۵ دستگاه سی پَپ cpap (دستگاه کمک تنفسی) و یک دستگاه سی آر که جراحان مغز و اعصاب و اورتوپدی استفاده می‌کنند به بیمارستان امام خمینی جیرفت اختصاص یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار