مادر شهیدان شعبان زاده برای راه اندازی پلی کلینیک تخصصی تحت بیهوشی و بیمارستان دندانپزشکی در بابل پیش قدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر علی شافی مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل، گفت: یکی از اقدامات اخیر این بنیاد هماهنگی با لیلا عالی مقام مادر شهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده جهت تجهیز و راه اندازی پلی کلینیک تخصصی تحت بیهوشی اطفال و بزرگسالان و بیمارستان دندان پزشکی است که به پیشنهاد دانشکاه علوم پزشکى صورت کرفت.

او افزود: تفاهم نامه تجهیز این مرکز با دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل امضا شد.

دکتر شافی گفت: پلی کلینیک و بیمارستان دندانپزشکی شهیدان شعبان زاده در محل کلینیک امید سابق راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: این مرکز که در ضلع جنوب غربی بیمارستان روحانی قرار دارد و دارای ۳۳ دستگاه یونیت و تخت بیهوشی است.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل افزود: این مرکز به بخش فعلی دندانپزشکی تحت بیهوشی بیمارستان که به بیماران کم توان جسمی و حرکتی ارائه خدمات می‌کند، می‌پیوندد و از امکانات عمومی و اختصاصی بیمارستان روحانی نیز بهره‌مند خواهد شد.

او گفت: بخش عمده هزینه تجهیز این مرکز از سوی خانم لیلا عالی مادر شهیدان مسعود و مهدی شعبان زاده، مقام تأمین می‌شود که دسترنج یک عمر تلاش و قناعت ایشان و همسر درگذشته شان پدر شهیدان شعبان زاده است.

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری سلامت شهرستان بابل ،افزود: با اجرای این طرح علاوه بر ارائه خدمات به بیماران، امکان راه اندازى رشته فلوشیپ فوق تخصصی در رشته‌هایی مانند دندانپزشکی تحت بیهوشی، شکاف، کام و لب فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.