احداث مجتمع بزرگ هنرستانی ادب در خرم‌آباد

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: مجتمع بزرگ هنرستانی ادب در شهرستان خرم آباد با زیر بنای ۱۲ هزار و ۱۵۱ متر مربع احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،امیر غفوری نژاد،مدیرکل نوسازی مدارس لرستان  اظهار داشت: اولین مجتمع بزرگ هنرستانی ادب در شهرستان خرم آباد با زیربنای ۱۲ هزار و۱۵۱ متر مربع احداث و به محلی ماندگار برای حفظ فرهنگ لرستان و ایجاد اشتغال برای مردم این دیار تبدیل خواهد شد.

او افزود: با توجه به اینکه لرستان رتبه اول بیکاری در کشور را داراست، ساخت مجتمع بزرگ هنرستانی ادب در شهرستان خرم‌آباد می‌تواند تا حدودی این مشکل را رفع کند.

مدیرکل نوسازی مدارس تصریح کرد: تمام هنرستان‌ها در شهرستان خرم‌آباد در این مجتمع بزرگ جمع‌آوری و به عنوان بزرگترین مجتمع هنرستانی در استان تبدیل خواهد شد و دانش‌آموزان و شهروندان می‌توانند هنر خود را در این مجتمع عرضه کنند.

غفوری نژاد عنوان کرد: این مجتمع برای عرضه هنر دانش‌آموزان و هنرمندان استان با ایجاد یک بازار بزرگ برای نمایش آثار هنرمندان که بدون واسطه آثار خود را به فروش برسانند، ساخته می‌شود.

او خاطرنشان کرد: این طرح هزار و ۱۱۸ شغل مختلف و دائم برای استان ایجاد خواهد کرد و بازاری مشابه بازار نقش جهان اصفهان خواهد بود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: این مجتمع شامل سالن آمفی‌تئاتر بزرگ، پارکینگ بزرگ دو طبقه با زیربنای ۲۵ هزار متر مربع، رستوران دانش آموزی، کافی کتاب، هتل، خوابگاه و کتابخانه دانش آموزی، استخر دانش آموزی، موزه حیات وحش، باغ موزه، ساختمان اداری، کارگاه‌های آموزشی و هنری ساخت خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.