فاضلی گفت: شرایط مالی در فوتبال بانوان مساعد نیست اما تنها مسئله‌ای که باعث شد دلسرد نشوم، علاقه‌ ام به فوتبال بود.

شیوا فاضلی بازیکن تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من در این ایام با مربی خصوصی خودم کار بدنسازی انجام می‌دهم و هفته‌ای یک بار هم در فضای باز کار با توپ می‌کنیم. تمرینات بدنسازی ما در سالن و به صورت خصوصی است. در یک ساعتی هم که کسی حضور نداشته باشد در چمن تمرین می‌کنیم.

او تصریح کرد: بهتر است باشگاه‌هایی که در لیگ برتر آقایان حضور دارند، از بانوان هم حمایت کنند و در این بخش هم تیداری کنند.

فاضلی افزود: دختران جوانی که به سمت فوتبال می‌آیند و می‌خواهند در این راه به موفقیت برسند لازم است بدانند که باید برای اهداف خود تلاش کنند و زحمت بکشند. فوتبال بانوان سال به سال بهتر می‌شود. تفاوت زیادی بین لیگ سال گذشته با ۱۰ سال پیش وجود دارد.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه گفت: من رشته‌ هایی که در مدرسه دنبال می‌کردم والیبال و دوومیدانی بود. مقام کشوری هم در دو و میدانی دارم.

فاضلی تصریح کرد: من همیشه به فوتبال علاقه داشتم. همان جا مربی تیم از من خواست که با آن‌ها تمرین کنم. پس از آن مربی دیگری به نام صالحه صوفی از من خواست تا در تیم هلال احمر استان مازندران بازی کنم که همان سال با تیم هلال احمر در مسابقات کشوری دوم شدم.

او افزود: این آغاز فعالیت من در فوتبال بود. بلافاصله پس از آن به تیم نوآوران نوشهر رفتم. سال بعد به نساجی و پس از آن به تیم ملی جوانان، پیکان و شن سا هم رفتم. در آن زمان مصدوم شدم و پس از یک سال دوباره به شهرداری نوشهر برگشتم و پس از آن در تیم شهرداری گرگان و سه سال در شهرداری ارومیه و ۲ سال در سپاهان اصفهان بازی کردم. این فصل در خدمت تیم وچان کردستان بودم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.