معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدریس های غیرحضوری سوادآموزان همزمان با سراسر کشور از نیمه دوم شهریورماه ۱۳۹۹ در استان آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تدریس ها به دلیل تعطیلات ناشی از شیوع بیماری کرونا انجام می شود و ویژه سوادآموزان مرد و زن هر سه دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم سواد کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.   

خواهش نیک افزود: علاوه بر این نیز برای تقویت آموزش های سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد تدریس های تهیه شده با عنوان «لوح و قلم» از طریق شبکه استانی دنا برای سوادآموزان استان پخش می شود. 

او بیان کرد: تدریس در فضای مجازی و تشکیل کلاس های درس حضوری  فرد به فرد از سوی آموزشیاران عضو خانواده از دیگر برنامه های این معاونت برای ارائه آموزش به سوادآموزان استان در تعطیلات کرونایی  است. 

خواهش نیک گفت: ۴۰۲ اثر در قالب تدریس های فضای مجازی از سوی آموزشیاران سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه ملی  «یادگیری سواد در خانه» ارائه شده است.  

او افزود: بخشی از این تدریس ها در سایت سازمان نهضت سوادآموزی کشور برای آموزشیاران و سوادآموزان کهگیلویه و بویراحمد قابل  مشاهده است. 

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.