معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت فیلم کوتاه در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، ساز و برگ جدید و تجربه‌ای نو و متفاوت برای فیلم‌سازان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت فیلم کوتاه در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، ساز و برگ جدید و تجربه‌ای نو و متفاوت برای فیلم‌سازان است.

او افزود: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه موبایلی با موضوع «یک دقیقه قرنطینه» هم‌زمان با شیوع گسترده بیماری کووید ۱۹ و ماندن بسیاری از شهروندان در خانه‌هایشان از اواسط اردیبهشت ماه با استقبال چشمگیر هنرمندان و علاقه‌مندان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


فرجی اضافه کرد: آیین پایانی این جشنواره بصورت آنلاین در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد با حضور هیئت داوران، اعضای دبیرخانه، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و مدیرعامل برج میلاد با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

او ادامه داد: این جشنواره با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مردم جهان در طول دوران قرنطینه برای مبارزه با ویروس کرونا، راه‌اندازی شده است تا مردم از قاب دوربین تلفن همراه خود، تجربه‌های شیرین، تلخ، دلتنگی، بیکاری، شادی و امید و حتی مرگ را به تصویر بکشند.

فرجی گفت: داوود قدسی و مهسا اسدی که از برگزیدگان جشنواره مجازی فیلم ۶۰ ثانیه‌ای استان چهارمحال و بختیاری بودند، به ترتیب رتبه اول و شایسته تقدیر بخش آماتور معرفی شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار