نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در گرامیداشت هفته دولت هشت طرح گازرسانی روستایی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عباس گودرزی  اظهار کرد: در هفته دولت روستا‌های کلاته، تنگ لره، دره احمد، پلکان علیا، پلکان سفلی و نلخاص از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

او تصریح کرد: همچنین پروژه گازرسانی به روستا‌های قلعه ثمورخان و هیراب نیز تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس افزود: گازرسانی به محور اراک و آبسرده مهمترین و اصلی‌ترین مطالبه اهالی این مناطق بود که با پیگیری‌های مستمر و جلسات متعدد با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران اعتبار لازم در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تأمین شد.

رییس شرکت گاز شهرستان بروجرد نیز گفت:ماه گذشته چهار طرح گازرسانی در این شهرستان افتتاح و ساکنان چهار روستای این شهرستان در قالب حدود سه هزار نفر از نعمت گاز شهری بهره‌مند شدند.

همتی تاکید کرد: افتتاح این طرح‌ها ادامه گازرسانی به ۱۸ روستای بروجرد با ۲۲میلیارد تومان اعتبار است که هفته دولت هشت طرح دیگر به بهره برداری می‌رسد و ۶ طرح دیگر تا پایان امسال طرح گازرسانی آن به اتمام خواهد رسید.

او اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی درحال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد و اشترینان از نعمت گاز برخوردار هستند.
او  بیان کرد: هم اکنون از مجموع ۱۹۳ روستای این شهرستان که دارای شرایط گازرسانی هستند، ۱۷۱ روستا از نعمت گاز شهری بهره‌مند هستند که این مقدار معادل ۹۵ درصد جمعیت روستایی این شهرستان است.

او ادامه داد: مجموع مشترکان گازشهری شهرستان بروجرد بیش از ۱۱۶ هزار مشترک است که از این تعدادبیش از ۹۰هزار مشترک شهری و مابقی در روستا‌ها ساکن هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار